سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
MAD2
 
 

چقدر سخته گل آرزو هاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی

 و اونوقت آروم زیر لب بگی گل من ،

                                         باغچه نو ، مبارک


سلام ایمانم

سلام عشقم،سلام عزیزم،سلام زندگی

شاید بهتره بگم خداحافظ..

ایمانم دوماد شدی،مبارکت باشه عزیزم..

فکر من نباشی یه وقت..من حالم خیلی خوبه..تو خوشبخت باشی منم خوشحالم..

دیشب وقتی سهیلا با یه دختری اومدن دم خونمون..اول خیلی خوشحال شدم ، گفتم دارم به آرزوم میرسم(به تو)..

ولی وقتی پرسیدم این خانم کین؟وقتی گفت زن داداشمه،خدا خدا میکردم که نگه ....

که نگه زن توا..وقتی گفت خرد شدم ،شکستم،همه ی غرورم زیره نگاه های سرده اون دختر له شد..

ایمانم کاش می فهمیدی چقدر دوست دارم..ولی میدونم..دوستم نداری.

وقتی خانومتو دیدم،بهش خیلی حسودیم شد،چون تو دیگه ماله اونی ..

بغض داره خفم میکنه..غصه داره قلبمو داغون میکنه..هر چقدر به خودم میگم بیخیال .. دلم بیخیال نمیشه..

آخه چرا من باید تو زندگی از عشقم شانس نیارم..؟؟چرا من ؟؟مگه چه گناهی به درگاه خدا کردم؟؟

خیلی خستم..حتی بیشتر از گذشته..

همه امیدم نامید شده دیگه...

دیگه باید واسه همیشه فراموشت کن ایمانم...

تو که طاقت گریه هامو نداشتی؟حالا بیا حال شبو روزمو ببین..دارم دق میکنم.

اصلا نمیتونم باور کنم که واسه همیشه رفتی و من دیگه هیچوقت نمیتونم بهت برسم..

اینم آخرین مطلب وبلاگمه و دیگه نمینویسم..

فقط واست آرزوی خوشبختی و شادی میکنم..بدون همیشه دعای خیر یکی پشت سرته..


 

دلم بشکنه حرفی نیست..

فقط کاش لایقت باشه..

میرم از قلب تو بیرون ..

که عشقش تو دلت جاشه...

دلم بشکنه حرفی نیست...

اگه تو یارو همراشی...

ولی میشد بمونی و کمی هم عاشقم باشی..

نمیدونم کجا بود که دلت رو دادی دست اون..

 تو هم خورشید شدی بی من ،منم دلتنگیه بارون..

همه فکرش شده چشمات اگه دستات و میگیره...

یه وقت تنهاش نذاری که مثل من میشه میمیره...


 




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه 91 مهر 19 :: 1:19 عصر :: توسط : I-MaD

درباره وبلاگ
چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 91939