سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
MAD2
 
 

سلام...

سلام خــــدا...

صدام میرسه ...!!

میبینی منو...!!!

خدا باهام شوخی داری...؟!عروسک خیمه شب بازیتم که هر روز یه جور باهام بازی میکنی؟؟

خدایا اینهمه اذیت کردن جواب چیه؟؟...دلم؟...دوست داشتنم؟؟..خواستنم؟؟..

خدایا قصد دیوونه کردنمو داری؟؟..من که داشتم سعی میکردم فراموش کنم ..!!من که همه چیزو قبول کردم...بهت گفتم باشه همه خاطراتمو همه دوست داشتنمو همه عشقمو میزارم تو یه صندوق ودیگه هم سراغش نمیرم...

خودت دوباره شروع کردی..من فکر کردم دیگه همه چیز درست شده..دیگه همه چیز خوب میشه...میشه اونجوری که میخوام..

خدایا چرا کسی که سهم یکی دیگست سه سال پیش گذاشتی که بیاد تو زندگیم... !!

خدایا چرا باید همیشه از هرچی بدم میاد سرم بیاد؟؟خـــــــــــــــــــــدایا خودت میدونی از بلاتکلیفی بدم میاد..چرا همش منو تو این شرایط قرار میدی...

چرا همیشه با خوشیام مخالفی..تا یکم روبه راه میشم میزنی تو حالم... من که دیگه دارم مثل آدم رفتار میکنم...

خــــــــــدا خستم دیگه بسه.........بسه..........آسایش و ایمان و مهرومحبت و بهم برگردون .....

خــــــــدایا کلافم...خیلی وضع بدیه ......:(:(:(




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : جمعه 90 آبان 13 :: 10:59 عصر :: توسط : I-MaD

درباره وبلاگ
چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 91934